Dacă dețineți un computer cu sistemul de operare MS Windows 11, iar în urma celor mai recente actualizări întâmpinați probleme de conectare la rețeaua EDUROAM, pentru a putea restabili conexiunea la rețea, este nevoie să urmați următorii pași:
SCURTĂTURĂ: Pașii de mai jos pot fi evitați prin descărcarea următorului fișier care realizează înregsitrarea cheii necesare în registru automat: LINK descărcare->
Deschideți Editorul de Registru (Registry Editor):
În Windows, puteți deschide Editorul de Registru tastând “regedit” în bara de căutare sau în meniul “Run” (Executare).
2) Navigați către HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\RasMan\PPP\EAP\13:
În panoul din stânga al Editorului de Registru, extindeți ierarhia în ordinea indicată pentru a ajunge la cheia dorită sau copiați această cale „ HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\RasMan\PPP\EAP\13 ” și o lipiți în câmpul de navigare din partea superioară.
3) Creați cheia DWORD:
În această locație, faceți clic dreapta în panoul din dreapta și alegeți “New” (Nou), apoi “DWORD (32-bit) Value” (Valoare DWORD de 32 de biți).
4) Numele cheii
Redenumiți noua valoare DWORD creată în “TlsVersion” (fără ghilimele).
5) Valoarea cheii:
Dati dublu clic sau click dreapta „Modify” pe “TlsVersion” pentru a-i seta valoarea. Setati valoarea la “FC0”.
6) Reinițializare computer:
Explicație:
Acești pași sunt utilizati pentru a modifica anumite setări de securitate în sistemul de operare Windows. Se creează o valoare DWORD numită “TlsVersion” la locația specificată cu o valoare de “FC0”.