Depanare conexiune rețea EDUROAM – Windows 11

Dacă dețineți un computer cu sistemul de operare MS Windows 11, iar în urma celor mai recente actualizări întâmpinați probleme de conectare la rețeaua EDUROAM, pentru a putea restabili conexiunea la rețea, este nevoie să urmați următorii pași:

SCURTĂTURĂ: Pașii de mai jos pot fi evitați prin descărcarea următorului fișier care realizează înregsitrarea cheii necesare în registru automat: LINK descărcare->

https://utcb-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/george_pirontea_phd_utcb_ro/EefJTO1gsZdCrolsHq87-OMBkCmzCOPXVGF3LMM18QX6ug?e=eKKex1
1) Click „Download” -> Colț sus, dreapta.
2) Fișierul se rulează cu Click dreapta pe acesta, -> „Run as administrator”
3) Reinițializare computer

  1. Deschideți Editorul de Registru (Registry Editor):

2) Navigați către HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\RasMan\PPP\EAP\13:

3) Creați cheia DWORD:

4) Numele cheii

5) Valoarea cheii:

6) Reinițializare computer:

Explicație: